Megtaláljuk azokat a vevőket, akiknek könnyebben adsz el!
Teljes körű tanácsadási és kampánykezelési szolgáltatásunkkal segítünk abban, hogy céged értékesítéséből és / vagy márkaépítéséből a legtöbbet hozd ki. Mi nem sablonokat árulunk.
A hirdetési rendszered a cégedre szabjuk, sőt a hirdetéseid elkészítése előtt a weboldalad is átnézzük és segítünk optimalizálni.
Bízd ránk a Facebook hirdetéskezelést, és maradj versenyben a folyamatosan változó Facebook (Meta) algoritmus és közösségi média marketing trendek világában!
Magyarországon, mintegy 7 millió Facebook-felhasználó van. Akik ráadásul órákon keresztül görgetik a hírfolyamot. Nem hirdetni ezen a felületen olyan, mintha az üzletedbe érkező vevővel nem lennél hajlandó szóba állni.
Fontos az elején leszögeznünk, hogy nem sablon megoldásokat adunk.
Először alaposan felmérjük a pályát, amin nyernünk kell – konzultációval, stratégiai elemzéssel, célközönség- és konkurenciakutatással. Ezután jön a Facebook hirdetési fiók beállítás. Megalkotjuk azt a rendszert, ami az adatok alapján a legjobban működhet.
De még itt sincs vége.
Az így nyert adatokból ugyanis további következtetéseket vonunk le, hogy a Facebook kampányokat még hatékonyabbra fejleszthessük.
Ha tehát nem szeretnél te magad a hirdetés célzásokkal, -típusokkal és egyéb beállításokkal órákat és napokat eltölteni, inkább bízd ránk Facebook kampányaid.
Az Instagram az új Facebook. Már ami a népszerűséget illeti. Ma már több mint 2,5 millióan használják itthon – és ez a szám csak nő.
Erős vizuális tartalmakat igényel, szóval nemcsak jó stratégiára és tartalomra, de profi és egyedi képekre is szükséged lesz, ha el meg akarod nyerni a felhasználók figyelmét.
A közös munka természetesen a piacod felmérésével kezdődik. Majd adat alapon olyan Instagram kampányokat állítunk össze neked, amelyek a legjobb eséllyel hoznak eredményt (és ezeket optimalizáljuk újra és újra).
Neked nem kell azzal vesződnöd, hogy kiválaszd azt, hogy, az adott kampánycélnak az egyszerű fotós, a videós, a carousel vagy épp az Instagram Storiesban elhelyezett hirdetések felelnek meg. Ezt mind megoldjuk helyetted. (Neked, ha nem szeretnél, be sem kell nézned a hirdetési fiókba.)
Sőt, még a hirdetésekben használt fotókat is elkészítjük neked, ha kéred.
Napjainkban a legértékesebb valuta a figyelem. Ha egy potenciális ügyfeled hajlandó figyelmet szentelni a tartalmaidra, hirdetéseidre, egyáltalán a márkádra, az már félsiker.
Ha megbecsülöd ezt a figyelmet, profitálhatsz is belőle.
Remarketing hirdetésekkel olyan felhasználókat célozhatunk meg újra, akik korábban már valahogyan kapcsolatba léptek a cégeddel. Például elolvasott egy blogbejegyzést az oldaladon, megnézett egy terméket a webshopodban, letöltött egy csalianyagot.
Ráadásul azoknak a figyelméért már fizettél egyszer (legalább), akik a fentiek közül bármelyiket megtették. Mérhetetlen pazarlás lenne tehát, ha egyszerűen veszni hagynád ezeket az ügyfeleket.
Kérd a segítségünket és szívesen kihozzuk a maximumot a kampányaidból remarketing hirdetések segítségével!
A Facebook dinamikus termékhirdetések olyan AI (mesterséges intelligencia) által támogatott hirdetések, amelyek automatikusan személyre szabott tartalmat jelenítenek meg a Facebook felhasználók számára.
Ezek a hirdetések a felhasználók korábbi böngészési és vásárlási előzményei alapján állítják össze a hirdetést, és a lehető legrelevánsabb termékeket vagy ajánlatokat jelenítik meg nekik.
A dinamikus termékhirdetések a webáruházad számára különösen hatékonyak, mivel lehetővé teszik, hogy még a korábbinál is relevánsabb célközönséget célozz meg, ami nagyobb valószínűséggel vezet vásárlásokhoz.
A dinamikus hirdetések csak akkor lehetnek hatékonyak, ha a termékkatalógus precízen, a kritériumoknak megfelelően kerül feltöltésre a Meta hirdetéskezelőbe.
Bízd ránk a dinamikus termékhirdetéseket, hogy a webáruházad szakértői felügyelet mellett, hatékonyabban és célzottabban érjen el vásárlókat!
Az AI támogatott Facebook kampányok során a Facebook algoritmusa megállapítja, hogy melyik felhasználók fogják a legvalószínűbben elvégezni az adott konverziót, vagyis a kívánt eseményt. Ez jóval relevánsabb célzást és ezáltal több vásárlót eredményezhet, HA a konverziós célok megfelelően vannak beállítva.
Például, ha te adott Facebook kampány során elköteleződésre optimalizálsz, akkor hiába várod a vásárlókat; a kampány csak lájkokat és kommenteket fog eredményezni.
A mesterséges intelligenciának is szüksége van tanulási szakaszra, de Facebook szakértőnk ezt jelentősen lerövidítheti. Hiszen ismeri azokat az ügyféladatokat és előzményeket, amelyek bővebb megadása segíti az AI-t a gyors optimalizálásban.
Ilyenek például a: korábbi vásárlásokkal, egyedi szegmensek használatával kapcsolatos adatok, appokra és velük való elköteleződésre vonatkozó adatok.
Az AI vezérelt Facebook dinamikus termékhirdetéseket felügyelet nélkül nem ajánlott hosszú távon használni, mert az AI rendszer önmagában nem mindig képes helyesen értelmezni a hirdetési adatokat.
Az AI technológia tehát lehetővé teszi a folyamatos optimalizálást és a hatékonyabb Facebook hirdetési stratégiák kidolgozását, de a szakértői felügyelet nélkül nem garantált a maximális hatékonyság és a legjobb eredmények elérése.
Így lesz a marketinged elhúzódó fejlesztések helyett pénztermelő gépezet.
A hirdetési keret összege függ a célközönségedtől (pl.: B2B vagy B2C, tehát magánszemélyeknek vagy cégeknek értékesítesz), függ a terméked, szolgáltatásod értékétől (mennyire drága a portékád), de természetesen függ a konkurenciádtól, a céljaidtól, a kampánytípúsoktól, stb. is.
A célunk mindig az, hogy ügyfeleink hirdetéseinek a megtérülése a lehető legjobb legyen, tehát a lehető legkevesebb összegből a legnagyobb értékű eladást generáljunk az online kampányokkal.
Fontos azonban az is, hogy a fentiek kontextusában ne válasszunk túl alacsony vagy túl magas hirdetési keretet sem.
Ezzel most pont nem mondtunk semmit szóval, ha összeget kellene mondanunk, akkor azt javasoljuk (általánosságban), hogy első körben minimum 2 000 – 3 000 Ft / nap hirdetési kerettel érdemes elindulni.
Igen, a Facebook és Instagram hirdetéseidet folyamatosan kezeljük és ha kérdésed van, mindig, minden esetben naprakész válaszokkal szolgálunk számodra.
Havonta teljes körű, részletes és könnyen érthető riportot küldünk, amelyben leírjuk, hogy mit csináltunk a hónapban, milyen eredményeket értünk el és a további fejlesztésekhez a következő időszakban miket fogunk csinálni az egyre jobb eredmények elérése érdekében.
A folyamatos hirdetéskezelés mindig cégre szabott és nem sablonok vagy panelek alapján dolgozunk, hiszen tudjuk, hogy minden cég, minden célközönség, minden termék, szolgáltatás egyedi. Ennek megfelelően kezeljük, fejlesztjük a kampányokat és állunk a cégedhez, az együttműködéshez.
Igen, a hirdetési rendszered dinamikusan alakítható lesz.
Ez egyébként is alapfeltétel, hiszen a körülmények folyamatosan változnak, amelyekhez alkalmazkodnia kell a Facebook és Instagram hirdetéseidnek is.
Mi ezekre a körülményekre önállóan, proaktívan reagálunk is, illetve, ha neked van észrevételed, ötleted, leteszteljük az egyre jobb eredmények elérése érdekében.
Ha Te is hosszú távra tervezel és a tudatos marketing híve vagy, a legjobb helyen jársz!
A dolog persze többről szól, mint időnként posztolni valamit.
Tudatos kommunikációval és szegmentált hirdetések segítségével viszont rendkívül hatékonyan növelheted a márkaismertséged és az eladásaid számát.
Hogyan?
Egyfelől jó közösség menedzsmenttel. Azaz hasznos tartalmakat megosztva az oldalaidon segíted a célközönséged a problémáik megoldásában. Illetve folyamatos párbeszédben vagy velük: megválaszolod az üzeneteiket és kommentjeiket. Így biztosítva nekik a legjobb felhasználói élményt.
Másfelől jól célzott hirdetésekkel juttathatod el az üzeneteid azoknak, akik a legnagyobb valószínűséggel keresik épp az általad javasolt megoldást a problémáikra.
Persze az Instagram és a Facebook hirdetési rendszere egyaránt komoly szakértelmet követel.
De ne aggódj, mi megoldjuk a hirdetési stratégia kidolgozását. Sőt, a grafikai tervezés és a kampány ellenőrzés is a mi feladatunk. (Így van, ez nemcsak egyszerű marketing tanácsadás, hanem konkrét gyakorlati kivitelezés.)
Neked csak az így megnövekedett érdeklődő szám menedzselésével kell foglalkoznod. Így lesz gyümölcsöző a közös munka.
Ide tartoznak többek között a mesterséges intelligenciával támogatott Facebook kampányok vagy a kiterjesztett valóságra épülő, látványos hirdetések. Mi ezeket a lehetőségeket mind-mind kiaknázzuk és ügyfeleink előnyére fordítjuk!
Hogy egy példát is mondjunk, ha te adott Facebook kampány során elköteleződésre optimalizálsz, akkor hiába várod a vásárlókat; a kampány csak lájkokat és kommenteket fog eredményezni.
Ha magadra ismersz, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy most milyen lelkiismeretesen és naprakészen kezelik a fiókodat.
Csak egyféle hirdetéstípust használnak
… Ha ráadásul ez a meglévő Facebook bejegyzések kiemelése, akkor fogd menekülőre AZONNAL! Ezek a bejegyzések biztosan nem fognak vásárlást generálni számodra, mert ez nem egy vásárlásra optimalizált kampánytípus.
Magas megtérülést elérni Facebook marketinggel kizárólag rendszerben lehetséges, a konverzió alapú hirdetések mellett a kosárelhagyók visszacsábításával, például remarketing hirdetésekkel.
Az érkezőoldal nem megfelelő
A hirdetési szövegeket mindig az érkezőoldalra érdemes optimalizálni, hiszen így azt kapják a hirdetést lekattintó érdeklődők, amire számítanak. Egy kivétel van ez alól: ha az érkezőoldal ROSSZ, mert:
- lassú vagy nem tölt be az oldal,
- nem egyértelmű az értékajánlat,
- nem világos a call-to-action sem.
Szerencsére mi profi webdesignerekkel és értékesítési szövegírókkal dolgozunk, akik helyrerakják az érkezőoldaladat, hogy ne menjen kárba a hirdetésre szánt költségkereted!
Hiányzik az Instagram Business fiók
Az Instagram hirdetések kezelése a Business Facebook fiókon keresztül zajlik? Öreg hiba! Az Instagram business fiókkal több statisztikai részeredmény fog a rendelkezésünkre állni, így lehet hatékonyan optimalizálni az Instagram hirdetéseidet!
Hogy egy példát is mondjunk, ha te adott Facebook kampány során elköteleződésre optimalizálsz, akkor hiába várod a vásárlókat; a kampány csak lájkokat és kommenteket fog eredményezni.
Nincsenek videós hirdetéseid
ATik-Tok rövid tartalmaival való verseny miatt a Reels interakciókat a Facebook is igyekszik maximalizálni. A felhasználók körében is rendkívül nagy a nézettsége és igény van a Short Content típusú tartalmakra. A Facebook tartalmak a hírfolyamból (részben) átkerülnek a Reels formátumba. Ez azt jelenti, hogy új köntösben és formátumban kell az üzeneteidet átadni!
Mi a Facebook kampánykezelés mellett célorientált marketing videókkal is tudunk segíteni, akár Instagram és YouTube shorts megjelenésekhez is.
Nem használják a Facebook új kampányépítési megközelítéseit
A Facebook új ‘broad’ vagy széles célzási lehetőségei, valamint a dinamikus elhelyezések és kreatívok lehetővé teszik, hogy minél inkább a célközönséged igényeire szabja a tartalmat a Facebook.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nincs szükséged Facebook szakértőre, mert ezeket a kampányokat folyamatosan monitorozni kell, és a megfelelő adatokat kell betáplálni, hogy a platform megfelelően tudjon optimalizálni.
Ez a lépés összefügg azzal, hogy a Meta igyekszik a felhasználókat az oldalon tartani. Minél több időt tölt el a közösségi média oldalaidon a látogató, annál több adatot tud gyűjteni a Meta, és annál hatékonyabban tud náluk ügyfél elköteleződést, és akár vásárlást elérni.
A felhasználónak 10+ lépés kell, mire eljut a vásárlásig
A Meta erősíti a platformon belüli vásárlásokat, de nálad még mindig külön aloldalra kell kattintani ahhoz, hogy az érdeklődő ajánlatot tudjon kérni? (amit persze nem fog megtenni.)
A legújabb Facebook trendnek köszönhetően a konverzió már a platform elhagyása nélkül megtörténhet. Lényege, hogy a vásárlód anélkül vásárolhat tőled, hogy át kellene kattintani a weboldaladra. Ez a Facebookon belüli Instant Formokkal, a Katalógushirdetésekkel vagy az Instagram bolt segítségével érhető el.
Ez nem azt jelenti, hogy nincs szükséged weboldalra! A weboldalad gyűjtőhelyként szolgál az összes termékedre, ezek a hirdetések pedig adott kampány esetén lehetnek hatékonyak,és eredményezhetnek akár alacsonyabb hirdetési költséget. Például, egy termékkategóriára vagy egy konzultációra való bejelentkezésre vonatkozóan.
Stratégiailag és célzástechnikailag is megváltozott megközelítés szükséges a sikeres kampánykezeléshez Facebookon. Mi nap mint nap ezzel foglalkozunk, ez a gyakorlati tapasztalat pedig téged is hozzásegít a folyamatosan profitáló hirdetésekhez!
A kettő természetesen szorosan összefügg. Amennyiben szolgáltató cég vagy, akkor akár a videós bejegyzések és story-k is szolgálhatnak konverziós célt, például építőipari cégként kirakhatod az egyik sikersztoritokat Instagram Story-ban. A Story-ban szereplő linken pedig megkereshetnek téged az érdeklődők.
Ha pedig webáruházként az a célod, hogy minél gyorsabban (minél kevesebb átkattintással) eljusson az érdeklődő a termékeidhez, akkor az Instagram boltot nem szabad kihagynod. A platformon belüli vásárlásokat egyébként ösztönzi is a Meta, akár alacsonyabb hirdetési költségekkel.
Feed |
Story |
Explore |
IGTV |
Reels |
|
Márkaismertség |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Elérés |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Forgalom |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Elköteleződés |
✓ |
✓ |
|||
App letöltés |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
|
Videómegtekintés |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
Leadgyűjtés |
✓ |
✓ |
✓ |
||
Üzenetek |
✓ |
✓ |
✓ |
||
Konverzió |
✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
|
Katalógus értékesítés |
✓ |
✓ |
✓ |
||
Bolti forgalom |
✓ |
✓ |
Ne is fáradj azzal, hogy elkezded értelmezni az ábrát. Kérj díjmentes tanácsadást, és átbeszéljük, mely Instagram (és Facebook) hirdetési típusok megfelelők a te céged számára!